رئیس کل دادگستری کرمان گفت: مشکلی که در بیمه شخص ثالث موتورسیکلت وجود دارد این است که در برخی موارد قیمت موتورسیکلت ها از حق بیمه آنها کمتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدالله موحد در جلسه هیات مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان افزود: ورود جدی روسای دادگستری های حوزه های قضائی یکی از شاخص های جشن های گلریزان در سال جاری بوده است.

موحد تصریح کرد: همه انتظار دارند که نتایج کمک های خیران در آزادی افراد به سرعت مشاهده شود تا اثرگذاری لازم را داشته باشد و این امر از سوی دیگر انگیزه خیران را نیز افزایش می دهد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اینکه جشن های گلریزان همچنان از رمق لازم برخوردار نیست، گفت: بایستی یک بازنگری در جشن های گلریزان انجام شده و نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شود.

موحد با اشاره به مصوبه ستاد دیه استان کرمان برای انجام اقدامات انجام شده برای افزایش استفاده موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی، گفت: این اقدام باید به گونه ای دنبال شود که شاهد نتایج مثبت هر چه بیشتر آن باشیم.

وی یادآور شد:مشکلی که در بیمه شخص ثالث موتورسیکلت وجود دارد این است که در برخی موارد قیمت موتورسیکلت ها از حق بیمه آنها کمتر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار