حسینی:می گفتند یک دروازه بان جایت را  در استقلال می گیرد

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت:در زمان آسیب دیدگی ام مدام می گفتند یک دروازه بان دیگر جایگزینت در استقلال می شود.

حسینی:می گفتند یک دروازه بان جایت را  در استقلال می گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی پس از تساوی یک بر یک استقلال و نفت تهران گفت: در نیمه اول سوار بر بازی بودیم اما در نیمه دوم به دلیل فشار تمرینات بدنسازی نفت سوار بر بازی شد و برای پیروزی تلاش کردیم اما موفق نشدیم.

وی در مورد حضورش در درون دروازه استقلال بیان کرد: یک ماهی که در فیزیوتراپی بودم خیلی سخت گذشت. مدام می‌گفتند یک دروازه‌بان دیگر می‌آید و تو خط می خوری اما علیرضا منصوریان به من گفت تا 25 ماه صبر می‌کنم و دستش را می بوسم که تا این زمان صبر کرد. نمایشم مقابل نفت حاصل یک هفته تمرین کردن بود و امیدوار بودم که در دیدار مقابل نفت دروازه ام باز نشود که متاسفانه این اتفاق رخ داد.

حسینی در مورد رفت و برگشتش به استقلال اظهار کرد:‌از 4 سال پیش که در استقلال بودم دوست داشتم درون دروازه تیم قرار بگیرم. 2 بار در ترکیب اصلی تیم بازی کردم یک بار در لیگ قهرمانان آسیا و یک بار هم در جام حذفی. دوست داشتم با آمادگی کامل برگردم نه با مصدومیت. با این حال خدا را برای ایستادن درون دروازه استقلال شاکرم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره راهنمایی های مهدی رحمتی گفت: بله، حاج مهدی خیلی کمکم ‌کرد در یک هفته اخیر به من نکته‌های لازم را گفت و منصوریان هم از لحاظ روحی و روانی با مصاحبه‌هایی که کرد به من خیلی کمک کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار