بابازاده:حضور رحمتی برای استقلال دلگرمی است

مربی دروازه بان های استقلال گفت: اگر مهدی رحمتی مقابل نفت به میدان می رفت، روحیه استقلال تقویت می شد و شاید نتیجه بهتری می گرفتیم.

بابازاده:  حضور رحمتی برای استقلال دلگرمی است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید بابازاده درباره توقف استقلال مقابل نفت گفت: برای بازی اول نمایش بدی نداشتیم. در نیمه اول خوب بودیم اما فشار تمرینات بدنسازی سبب تحلیل رفتن توان بازیکنان در نیمه دوم شد.

وی افزود: از طرفی نفت،در شرایط بهتر آمادگی بدنی بود و طبیعی بود که آنها در نیمه دوم شرایط بهتری داشته باشد.

وی در مورد عملکرد حسین حسینی در این دیدار بیان کرد: حسینی از بیست و هفتم تیر به تمرینات ما اضافه شده و تنها 8 روز زمان داشتیم که با وی تمرین کنیم. در این مدت تنها روی حرکات تمرکزی حسینی کار کردیم و باید بگویم در مجموع از عملکردش راضی هستیم.

بابازاده در مورد تاثیر غیبت رحمتی در عملکرد استقلال گفت: بودن رحمتی استقلال را از لحاظ روحی تقویت می کرد اما در هر صورت در بازی‌های بعدی حضور وی شرایط تیم ما را بهتر می کند.

مربی دروازه بان های استقلال درباره ارزیابی اش از کیفیت این تیم در دیدار اول اظهار کرد: از نظر فنی 30 درصد از خواسته‌هایمان در شرایط بازی اجرا شد چرا که بدن بازیکنان بدلیل نوع و فشار تمرینات بدنسازی سنگین بود و نتوانستیم به آنچه می خواستیم،برسیم و در کل تا حدی انتظارات کادر فنی برآورده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار