یعقوب مزرعه لی با تاکید بر اهمیت ویژه حراست در تامین سلامت اداری گفت : هدف کلی واحد حراست حفظ و صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یعقوب مزرعه لی مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در مراسم معارفه مسئول جدید حراست که با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن شهید امینی اداره کل امور مالیاتی استان ترتیب یافت با اشاره به تاکید بسیار زیاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر موضوع سلامت اداری ، واحد حراست را چشم و گوش نظام های اداری و حکومتی عنوان کرد و اظهار داشت :مجموعه های حراستی در بدنه دولت با نظارت و پیگیری سلامت در روند امور ، در راستای تحقق اهداف نظام تلاش می کنند .

وی حفظ وصیانت از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هدف کلی و کلان واحد های حراست عنوان کرد و افزود :یک سیستم اداری سالم ضمن حفظ و احترام به حقوق مؤدی ، حافظ منافع عموم در قالب بیت المال نیز است .

مدیرکل امور مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان در ادامه از تحقق 85 درصدی درآمد های مالیاتی مصوب استان در تیرماه 95 خبر داد و افزود : در تیرماه سال جاری توانستیم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2درصد رشد داشته باشیم .

یعقوب مزرعه لی از برنامه ریزی برای تحقق اهداف دستگاه مالیاتی استان در سال 95 خبر داد و افزود :تداوم شناسایی واحد ها و منابع جدید مالیاتی و ایجاد واحد مستقل اطلاعات و خدمات مالیاتی همچنین واحد وصول و اجرا در ادارات مالیاتی شهرهای بزرگ استان و... از جمله این برنامه ریزی هاست .

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر اززحمات ابراهیم عبدل نوه سی ؛ سرپرست سابق حراست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی ، سید حسن سید فتاحی طی حکمی به عنوان مسئول جدید حراست این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: مالیات ، حراست ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.