بالغ بر ده هزار و پانصد کیلومتر از جاده های استان پوشش داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: بالغ بر ده هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی و همچنین روستایی پوشش داده می شود.

احمد مظفری  با بیان اینکه شهرستان بافق یکی از شهرستان های معدن خیز کشور است و تردد کامیون و تریلر در ایین محور زیاد اظهار داشت: با برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز بویژه رانندگان کامیون که مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت نمی کنند و همچنین توجه خاص به دوبانده شدن ادامه این محور می توان در کاهش حوادث تاثیر گذار بود.

وی ضمن توصیه به رانندگان کامیون که در این محورها تردد دارند خاطر نشان کرد: از بارگیری اضافه و تناژ بالا که باعث ضربه زدن به زیرساخت می شود جدا خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به این که اداره راه و شهرسازی نکات مربوط به آشکارسازی و یکطرفه شدن جاده بافق- یزد را مدنظر داشته باشد بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مردم و اعلام به موقع می توان با رانندگان قانون گریز و متخلف برخورد کرد.

مظفری در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به ساخت ساختمان پلیس راه بافق- بهاباد کرد و اظهار داشت: کارهای مربوطه ازسوی پلیس راه استان انجام و جانمایی نیز توسط سازمان حمل ونقل صورت گرفته است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات «امیر حسین ترابی» تقدیر و «علی اصغر روح پرور» به عنوان پلیس راه بافق – بهاباد معرفی شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار