دوره های تخت فولادشناسی در ۲ سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر مجموعه فرهنگی-مذهبی تخت فولاد گفت: دوره های تخت فولادشناسی برای اولین بار در راستای رسیدن به هدف شناخت و آشنایی مردم با سبک و سیره زندگی علما و مشاهیر مدفون در تخت فولاد در ۲ سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود.

سید علی معرک نژاد افزود: برنامه های دوره سطح عمومی تخت فولاد شناسی شامل آشنایی با تخت فولاد و جلوه های معماری و ادبی آن، شناخت مشاهیر مدفون در تخت فولاد، ارایه حکایات و کرامات اخلاقی علما و بزرگان مدفون در تخت فولاد و ارایه بسته فشرده آموزشی است.

وی با اشاره به برگزاری تور گردشگری در قالب ۲ بخشِ بازدید از بقاع متبرکه و بازدید از موزه های عکس، روزنامه نگاران و سنگ تخت فولاد در کنار این برنامه گفت: خدمات تورگردشگری به صورت رایگان و با حضور راهنمایان گردشگری انجام می شود.

مدیر مجموعه فرهنگی-مذهبی تخت فولاد با اشاره به اینکه شهروندان برای استفاده از خدمات باید به صورت گروهی اقدام کنند، افزود: علاقه مندان می توانند برای هماهنگی جهت حضور در دوره های تخت فولادشناسی با شماره تلفن های ۳۶۶۳۸۸۹۰ و ۳۶۶۳۸۸۹۱ تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.