طرح شناسه دار نمودن انبارها در استان سمنان عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،رئيس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان معابر اين استان را به عنوان گذرگاه کالای قاچاق ذکر و عنوان نمود: طرح  شناسه دار نمودن انبارها در استان سمنان عملیاتی شده و امید است این طرح در سطح کشور نهادینه گردد .

 علی اصغر  جمعه ای در نشستی در خصوص ساماندهی حمل و نقل محصولات معدنی استان با حضور انجمن های صنفی، کارفرمایی و  شرکتهای حمل و نقل افزود: در سنوات اخیر همواره بحث و تبادل در خصوص حمل نقل جاده ای بین فعالان اقتصادی مطرح بوده ، بصورتی که مسائل بصورت مستمر پیگیری می شود .

وي نسبت به روند طرحها و الویت های اجرایی که به استان سمنان اختصاص داده می شوند انتقاد کرد و افزود: متاسفانه طرح های که باران رحمت است ، همانند  اجرایی نمودن طرح اقتصاد مقاومتی در سه استان پایلوت می شود و پروژه هایی که دارای حساسیت و  روند اجرایی بسیار دقیق می باشند در استان سمنان  عملیاتی می گردد .

مدیر کل حمل و نقل  و پایانه های استان سمنان نيز هدف از برگزاری این نشست را تشریک مساعی در خصوص مسائل حمل و نقل خواند و بیان داشت : تدوین یک سیستم منسجم از ضروریات راهبردی در صنعت حمل و نقل می باشد .

 داود فهندژ سعدی گفت: کالایی که جابه جا می شود، باید دارای کد باشد  و در غیر اینصورت ، حمل کالا غیر ممکن  می باشد .

وی خاطر نشان کرد: این طرح توسط سه وزارتخانه اطلاعات، صنعت ، معدن و تجارت و مسکن شهر سازی اجرا و در دست اقدام می باشد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان اضافه کرد : این طرح بر مبنای  قانون کالای قاچاق و ارز اجرایی شده ، بصورتی که شناسنامه کالا باید از مبدا مشخص باشد و تمام سعی ما این است که یکسان سازی  در حواله بارگیری، نرخ حمل و حواله بارنامه همسان شود.  
انتهاي پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.