مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت : دستگاه های متولی زمین و مسکن استان جهت سند دار کردن اراضی واملاک خود از ماه های آغازین سال اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا طالبی زاده با تاکید بر الزام قانونگذار در قانون کاداستر جهت همکاری ادارات متولی اراضی و املاک برای تثبیت املاک تحت مدیریت خود،افزود : این ادارات باید هرچه سریع تر برای سند دا کردن اراضی و املاک خود اقدام کنند.

وی افزود: در سال 94 اقدامات خوبی در حوزه سند دار کردن اراضی ملی با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، اراضی وقفی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اراضی روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام گرفته است.

طالبی زادهگفت : موکول کردن کار تثبیت اراضی دولتی به ماه های پایانی سال موجب تراکم کار و ایجاد مشکل در روند سند دار کردن این اراضی می شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که در شهرستان های مختلف در حین انجام کار بوجود می آید، فزود: ارائه راه حل کارشناسی برای این مشکلات ، ایجاد یک کمیته تخصصی در ادارات مرتبط و برگزاری جلسات منظم توسط این کمیته جهت حل و فصل مشکلات بوجود آمده ضروری است.

طالبی زاده عنوان کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان محدوده قانونی و مصوب کلیه روستاهای استان را در سیستم مختصاتutmجهت جانمایی در سیستم کاداسترباید در اختیار اداره کل ثبت اسناد و املاک قرار دهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سند دار ، املاک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار