مدیر آموزش و پرورش بویراحمد از کسب رتبه سوم هنرهای تجسمی کشور توسط هنرجوی هنرستان سمیه یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید علی‌اکبر هاشمی با  اشاره به موفقیت‌های چند روز اخیر دانش‌‌آموزان بویراحمدی در سطح ملی اظهار کرد: همه این موفقیت‌ها را مدیون تلاش‌های بی‌وقفه همکاران خود در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و همچنین عزم و اراده و همت دانش‌‌آموزان مستعد این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که بتوانیم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را در سطح استان به جایگاه خود برسانیم و سپس در سطوح ملی شاهد درخشش هر چه بیشتر فرهنگیان و دانش‌‌آموزان هم استانی باشیم.

این مسؤول افزود: خوشبختانه در مسابقات کشوری قرآن و عترت و نهج‌البلاغه دانش‌‌آموزان ما خوش درخشیدند و رتبه‌های بسیار خوبی کسب کردند که در همه سال‌های اخیر بی‌نظیر بود.

هاشمی به موفقیت اخیر دانش‌‌آموز این شهرستان در هفدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی کشور اشاره کرد و گفت: هنرجوی این شهرستان توانست مقام سوم کشور را در این جشنواره به خود  اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان کرد: طاهره روح‌الهی موفق شد از هنرستان سمیه یاسوج در زمینه طراحی نقوش در رشته صنایع دستی در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور به مقام سوم دست پیدا کند و شاهد درخشش دیگری از دانش‌‌آموزان این شهرستان در عرصه ملی باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.