رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه گذاری 317 میلیارد ریالي در توليدات انواع پی وی سی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،بهروز اسودی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت: بالغ بر 17 هزار و 100 تن انواع محصول pvc شامل، لوله، اتصالات، درب و پنجره، قطعات پلاستيكي،  خانه هاي پيش ساخته و... در استان سمنان توليد مي‌شود.
اسودی ادامه داد: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استاندار سمنان به همراه تعدادي از مسئولين و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از دو واحد تولیدی شهرستان مهدیشهر بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.
وي افزود: استاندار سمنان و اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد از شرکت پی وی سی شهرستان مهدیشهر بازديد كردند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: اين كارخانه نيز با سرمایه گذاری حدود 317 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 500 تن لوله و اتصالات پلی اتیلن ، 10 هزار تن لوله های یو پی وی سی، هزار تن اتصالات یو پی وی سی، 950 تن درب و پنجره از یو پی وی سی، 150 تن قطعات پلاستیکی تزریقی و 4500 تن خانه های پیش ساخته را دارد و زمینه اشتغال حدود 160 نفر را در این شهرستان فراهم نموده است.
اسودي افزود: در اين بازديد، از روند فعاليت شرکت صنایع پارس سنگسر در مهديشهر بازديد شد، اين كارخانه با سرمایه گذاری بیش از 15.5 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه يك ميليون و 825 هزار عدد چراغ فلورسنت را دارد و زمینه اشتغال حدود 35 نفر را در شهرستان مهدیشهر فراهم نموده است.
وي همچنين گفت: در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد كه در شهرستان مهديشهر و به رياست استاندار سمنان تشكيل شد، مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و در خصوص اعطای تسهیلات به 15 واحد تولیدی صنعتی و 121 واحد تولیدی بخش کشاورزی تصمیم گیری شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.