سمنان؛

توسعه اقتصادی استان نیازمند سرمایه گذاری بیشتر

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزایش سرمایه گذاری در استان را راهبرد توسعه اقتصادی استان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه فرصت مناسبی برای استان سمنان درزمینه سرمایه‌گذاری وجود دارد که باید از این فرصت استفاده مناسب شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده مناسب از فرصت‌های سرمایه‌گذاران برای پیشبرد امور اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان سمنان افزود: باید موانع احتمالی حضور سرمایه‌گذاران در استان سمنان رفع شود.

عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان ناامنی‌های موجود در منطقه و حضور تروریست‌ها در همه کشورهای اروپا و جهان خاطرنشان کرد: این امنیت موجود در کشور زمینه را برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران در ایران فراهم می‌کند.

کاتب با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت مهم امنیت برای توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کشور و استان سمنان بیان کرد: برای اینکه به توسعه و جهش اقتصادی در استان برسیم؛ باید توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش حضور سرمایه‌گذاران در استان سمنان را جدی بگیریم.

وی با اشاره به لزوم ایجاد همدلی در انجام فعالیت‌های اقتصادی و توسعه اقتصاد کشور با توجه به مشکلات موجود درزمینه اقتصادی خاطرنشان کرد: باید به فکر ایجاد هم‌افزایی درروند فعالیت‌های اقتصادی در کشور باشیم تا به توسعه اقتصادی دست‌یابیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به در دست احداث بودن منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان گرمسار، این مهم را زمینه‌ساز حضور پررنگ‌تر سرمایه‌گذاران در استان سمنان و این شهرستان عنوان و بر ضرورت تسریع در تکمیل آن تأکید کرد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.