معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار استان گفت: برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام در این استان یک اقدام مهم مذهبی و فرهنگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فتاح محمدی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام افزود: آثار و پیامدهای مثبت برگزاری این کنگره در زمینه های مذهبی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و گردشگری چشمگیر است.

وی بیان کرد: عزم مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این کنگره راسخ است و انگیزه، علاقه و آمادگی لازم نیز در این زمینه بین آنان وجود دارد.

محمدی اظهار کرد: پنج کمیته برای برگزاری این کنگره در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.

وی عنوان کرد: این کمیته ها شامل کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، فرهنگی با مسئولیت اداره کل اوقاف و امور خیریه، اجتماعی با مسئولیت دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری، گردشگری با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سیاستگذاری با حضور روسای چهار کمیته دیگر است.

محمدی بر لزوم تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده از سوی نهادهای فرهنگی و رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در مورد این کنگره و بکارگیری ظرفیت دستگاه های مختلف اجرایی استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد زمان برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام اوایل مردادماه سال آینده همزمان با دهه کرامت باشد و مهلت دریافت مقاله های این کنگره نیز از اوایل شهریور تا اواخر اسفندماه 95 است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.