سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت:برای موفقیت در بازی های المپیک 2016 برزیل از هر نظر آماده هستیم.

جمشید خیر آبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:پس از پشت سرگذاشتن تمرینات پرُفشار و سخت هم اکنون تمامی فرنگی کاران اعزامی به لحاظ جسمی بسیار شاداب و قبراق هستند،از نظر فنی هم شرایط  ایده آل است و با توجه روحیه و انگیزه بالای تیمی آماده حضور پر قدرت در بازی های المپیک 2016 برزیل هستیم.
وی تصریح کرد:2 روز دیگر تا پایان این مرحله اردو فرصت داریم و پس از 3 روز استراحت روز یکم آگوست راهی کشور برزیل خواهیم شد و تا شروع رقابت های کشتی المپیک ادامه تمریناتمان را در این کشور دنبال می کنیم.
خیرآبادی درباره پیش بینی کسب مدال های رنگارنگ تیمش در المپیک گفت:شاید گفتن این جمله تکراری که در کشتی به دلیل بی رکورد بودن هیچ چیز قابل پیش بینی نیست خالی از لطف نباشد و واقعیت هم همین است ما هر 5 فرنگی کارمان شانس کسب مدال را دارند که امیدواریم تعداد طلاهایش بیشتر باشد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن خاطرنشان کرد:بر اساس برنامه  تمامی  تمرینات لازم را انجام دادیم و من هم از کل نفرات راضی هستم اما همه چیز بستگی به شرایط و روز مسابقه دارد و از آن مهمتر خواست و اراده خداوند در نتیجه امیدوارم هر کشتی گیری از سایرین بهتر بود به حقش که مدال المپیک است برسد.
خیرآبادی درباره برنامه هایش برای بعد از المپیک هم گفت:همانطور که قبلاً هم گفتم پس از بازی های المپیک 2016 ریو از کشور آذربایجان خواهم رفت،از چند کشور مطرح پیشنهاد دارم ان اشااله پس از این رقابت ها تصمیم نهایی را برای ادامه کار خواهم گرفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار