آذربایجان شرقی؛

دیدار ائمه جمعه آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نماز جمعه را قرارگاه بصیرت،ایمان ،اخلاق و تقوا و ائمه جمعه را فرماندهان این قرارگاه دانست.

دیدار ائمه جمعه آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آیت الله مجتهد شبستری در دیدار ائمه جمعه آذربایجان شرقی افزود: ائمه جمعه و نمازگزاران باید از ایمان قوی برخوردار و دارای بصیرت،دشمن شناس باشند و با راهکارهای مقابله با دشمن آشنا باشند و بدان عمل کنند.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در بیش از 900 شهر کشور ،نماز عبادی سیاسی جمعه را مایه برکت برای کشور و اسلام خواند.

امام جمعه تبریز وظیفه ائمه جمعه برای حل مشکلات فرهنگی را بسیار سنگین دانست و با اشاره به نقش ائمه جمعه در اجرای پیوست فرهنگی اقتصاد مقاومتی از امامان جمعه خواست به مسئولان کمک کنند با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری و مردم رفع شود.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و دشمنان نظام واسلام با روی آوردن به جنگ سرد و روش های مختلف نتوانستند به اهداف شوم دست یابند مایوس شدند و از اینرو به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده اند از مردم خواست اسلام ناب را بشناسند و در مقابل اسلام آمریکایی و تشیع لندنی بصیرت داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی هم از تدوین طرح قرارگاه نماز جمعه خبر داد و افزود تاکید بر گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در برابر ضد انقلاب،عمل به فرمایشات رهبری و پیشگیری از گفتمان های انحرافی،رواج فرهنگ عمل جهادی سیاست های اصلی این قرارگاه خواهد بود.

حجت الاسلام تقی زاده آسیب شناسی مسائل منطقه ،مصون سازی و تقویت ایمان و تقوا در جامعه و پاسخگویی به شبهات دشمن و ایادی آنان را اصلی ترین اهداف شکل گیری این قرارگاه اعلام کرد و افزود: رصد عملیات نرم دشمن،ایجاد رابطه با نیروها،گروه ها و نهادهای فرهنگی منطقه و هماهنگی و هم افزایی و باز طراحی گروه های فرهنگی و تبیین جایگاه آن ها در راستای اهداف نقشه جامع فرهنگی کشور را از راهکارهای در نظر گرفته برای اجرای برنامه های قرارگاه نماز جمعه است.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: تبریز ، دیدار ، ائمه جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.