معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی 122 نقطه حادثه خیز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛زاهدین چشمه خاور با بیان اینکه از مجموع نقاط حادثه‌خیز استان 16 نقطه وضعیت بحرانی دارند، گفت: رفع این 16  نقطه پرحادثه از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و در صورت تامین اعتبار ظرف مدت دو سال می‌توانیم این نقاط را مرتفع کنیم.

 وی  اعتبار مورد نیاز برای رفع این 16 نقطه حادثه‌خیز استان را هشت میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان در این زمینه به استان اختصاص یافت،اما همان مقدار هم تخصیص نشد.
 
چشمه خاور افزود: 45 نقطه حادثه خیز دیگر در استان داریم که رفع آنها اعتبار  70 میلیارد تومانی می‌خواهد، اما ما اعلام کردیم که حاضریم با استفاده از امکانات خود با تخصیص اعتبار تنها 14 میلیارد تومان این تعداد نقطه حادثه‌خیز استان را رفع کنیم.
 
وی افزود: برای تامین این اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 اقدام کردیم، اما متاسفانه این اعتبار هم تخصیص نشد.
 
معاون راهداری استان با بیان اینکه رویکرد امسال سازمان راهداری تمرکز بر رفع نقاط حادثه خیز است، گفت: 16 نقطه بحرانی استان در اولویت کار ما قرار دارند و در صورت تخصیص اعتبار ابتدا در جهت رفع این نقاط اقدام خواهیم کرد.
 
چشمه خاور پیچ "کریم حاصله"، پیچ گردنه "عین الکش" و پیچ گردنه "بید سرخ" را از جمله مهم‌ترین این نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.