مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر و بار شهرداری یاسوج از نوسازی 420 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر یاسوج تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سجاد بهرامی امروز در یاسوج، از نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: تا پایان شهریورماه امسال 420 دستگاه از تاکسی‌های فرسوده شهر یاسوج نوسازی و تاکسی‌های جدید به سیستم حمل و نقل این شهر اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر و بار شهرداری یاسوج گفت: نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر یاسوج موجب بهبود خدمات و خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس گفت: سازمان حمل‌ونقل مسافر و بار شهرداری یاسوج اقدام به برگزاری چهارمین دوره ضمن خدمت رانندگان تاکسی و اتوبوس و حقوق شهروندی کرده است که این دوره‌ با استقبال خوب رانندگان برگزار شد.

بهرامی با بیان اینکه شماره 33347298 سازمان حمل‌ونقل مسافر و بار آماده دریافت شکایات مردم درخصوص تخلفات رانندگان است، گفت: حوزه گشت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر روزانه در حال بازرسی در محدوده خدماتی شهر یاسوج است و شهروندان می‌توانند در صورت اخذ هرگونه کرایه اضافه توسط رانندگان تاکسی و آژانس تخلفات رانندگان را گزارش کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.