مسئولان تیم فوتبال نفت تهران از شکایت منصوریان اظهار بی اطلاعی کردند.

بی اطلاعی نفتی ها از شکایت مربیان سابقبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،روز گذشته علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به همراه دستیارانش برای پی گیری مطالبات از نفت تهران و شکایت از این باشگاه به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال مراجعه کرند.

پی رو همین امر غلامرضا بهروان ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از نفتی ها درخواست کرد تا ساعات پایانی امشب تکلیف شکایت منصوریان و دستیارانش را مشخص کند در غیر اینصورت احتمال دارد که سازمان لیگ با حضور در نفت در دیدار مقابل استقلال در هفته نخست لیگ شانزدهم مخالفت کند.

با این وجود مسئولان باشگاه نفت تهران ادعا می کنند که هیچ اطلاعی از شکایت منصوریان ندارند و برای حضور شاگردان علی دایی در هفته ابتدایی لیگ مشکلی به وجود نمی آید.

احمد ابراهیمی ، مدیر اجرایی باشگاه نفت در این باره اظهار کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ نامه ایی مبنی بر شکایت کادرفنی فصل گذشته نفت به دست ما نرسیده و یقین دارم نفت بدون هیچ مشکلی برابر استقلال به میدان می رود.

همچنین رحیم ایرانیان ، سرپرست نفت نیز که صبح امروز برای برگزاری نشست هماهنگی دیدار نفت با استقلال در محل سازمان لیگ حضور یافته بود اظهار کرد: من در جریان شکایت منصوریان نیستم و بعید می دانم حتی در صورت صحت این امر سازمان لیگ مشکلی با بازی کردن نفت مقابل استقلال داشته باشد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار