واژگونی اپتیما و سقوط آن به رودخانه در رشت 2 کشته و 2 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز فوریت های پزشکی گیلان با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودروی اپتیما در محل سیاه اسطلخ با 4 سرنشین به رودخانه سقوط کرد.

آمنه اخلاقی با بیان اینکه این حادثه ساعت 2:15 بامداد امروز یکشنبه مرداد ماه به اورژانس گیلان اطلاع داده شد، افزود: اورژانس گیلان بلافاصله از مناطق نزدیک به محل وقوع حادثه در منطقه سیاه اسطلخ رشت(محدوده فلکه جهاد و یخسازی) تیم های فوریت های پزشکی را به محل اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: مصدومین حادثه توسط عوامل آتش نشانی از خودرو که داخل رودخانه گیر افتاده بودند، رهاسازی شدند و اقدامات فوریت های پزشکی سریعا توسط نیروهای اورژانس آغاز شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز فوریت های پزشکی گیلان گفت: 2مصدوم حادثه دچار ایست قلبی تنفسی شده بودند که عملیات احیای قلبی ریوی برایشان آغاز شد و تا بیمارستان ادامه داشت، این دو نفر به بیمارستان های پورسینا و رازی رشت منتقل شدند.

اخلاقی با اشاره به اینکه علیرغم زحمات طاقت فرسای اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان این ۲ نفر جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: ۲مصدوم دیگر حادثه هم که مرد بودند، قبل از رسیدن اورژانس توسط خودروهای شخصی به مراکز بهداشتی درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.