ششگلانی:

تراکتور فردا در تبریز به میدان می رود

رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت :تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز می ماند و ورزشگاه اختصاصی این شهر پذیرای حضور هوادران خواهد بود.

ششگلانی:تراکتور فردا در تبریز به میدان می رودجواد ششگلانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ شانزدهم اظهار کرد:به طور قطع تراکتور با تمهیدات اندیشیده شده مسئولان در تبریز و در ورزشگاه اختصاصی به میدان می رود.

وی در ادامه افزود: تا عصر روز گذشته موافقت شد که این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما با درخواست مسئولان تراکتور و شهری تبریز ، قرار بر این شد که این دیدار در تبریز برگزار شود.

ششگلانی ادامه داد:البته جای دارد از تلاش مسئولان استقلال خوزستان تشکر کنیم چرا که در راستای برگزاری بازی در تبریز کمک کردند حتی قرار بر این بود در هتل شهریار اسکان یابند و بلیط کرج را دریافت کنند اما خواهان برگزاری این دیدار در تبریز شدند.

رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی مبنی بر امکانات ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی بیان کرد: رقایت های لیگ یک به دفعات در این ورزشگاه برگزار شده است و به نظرم آمادگی برگزاری دیدار تراکتورسازی با استقلال خوزستان را دارد. بی گمان تراکتور در تبریز به میدان می رود.

وی در پایان یاد آورشد: بدون شک هواداران خوب تیم فوتبال تراکتورسازی دیدارهای تیمشان را در شهر تبریز می بینند و این تیم از تبریز خارج نمی شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار