فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: جبهه مقاومت به عنوان بستری برای شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

سوریه خط مقدم ایران در مقابل استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن مرادی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به مناسبت کمک به جبهه مقاومت با حضور فرهنگیان خیر شهرستان در سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: در این جشن گلریزان که به همت بسیج فرهنگیان برگزار شد، مبلغ 25 میلیون ریال، کمک نقدی از خیرین جمع‌آوری شد.

وی به سناریوی مثلث شوم استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل و کشورهای عرب متحجر منطقه در خصوص راه‌اندازی و ایجاد جنگ‌های نیابتی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این بحران و گروه‌های تروریستی به ویژه در کشورهای سوریه و عراق برخورد با جبهه مقاومت، مهار جمهوری اسلامی ایران و کنترل بیداری اسلامی در غرب آسیا و شمال آفریقا است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: جبهه مقاومت که کانون الهام‌بخش آن سوریه است، به عنوان خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی و بستری برای شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به جبهه مقاومت در سوریه و همچنین به دلیل قدمت تاریخی و موقعیت ژئوپولوتیکی آن در منطقه این کشور از اهمیت بالایی در منطقه برخوردار است.

مرادی با اشاره به دفاع جانانه گروه‌های منطقه افزود: شهدای مدافع حرم مظلومانه و بدون چشم‌داشتی در مقابل تروریست‌ها و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که در دفاع از جبهه مقاومت به هر نحوی که می‌توانیم کمک کنیم.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.