رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت:احتمال حمایت قسمت اعظم اصولگرایان از رئیس دولت بهار پایین است.

حضور احمدی‌نژاد در انتخابات 96 ضعیف است/احتمال حمایت قسمت اعظم اصولگرایان از رئیس دولت بهار پایین است"احمد شریف" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور احمدی‌نژاد در انتخابات 96 اظهار داشت: با توجه به شواهد و قرائن احتمال شرکت وی را ضعیف ارزیابی می‌کنم و معتقدم تحرکات وی در ماه‌های اخیر فضاسازی است.

وی درباره تایید و یا رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات 96 گفت: اگر به تخلفاتی که در دوران ضمام داری وی اتفاق افتاده از سوی قوه قضاییه رسیدگی شود پرونده هایی که از طریق مجلس و دیوان محاسبات به قوه قضاییه ارسال شده، رسیدگی شوند و با توجه به این کاندیدای ریاست جمهوری نیاز به عدم سوء پیشینیه دارد و ایجاد سابقه محکومیت برای وی احتمال تایید احمدی نژاد را ضعیف می کند.

شریف تاکید کرد: تایید صلاحیت احمدی نژاد بستگی به این دارد که پرونده های وی در قوه قضاییه در ماه های منتهی به انتخابات رسیدگی و حکم صادر شود و یا این کار انجام نشود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصول گرایان در انتخابات 96 از احمدی نژاد حمایت می کنند؟ گفت: با توجه به این  که در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد، اصول گرایان از وی تبری جستند و فاصله خودشان را با مواضع احمدی نژاد زیاد کردند این احتمال از سوی قسمت اعظم اصول گرایان پایین است اما ممکن است بخشی از جبهه پایداری از وی حمایت کند.

وی در خصوص کناره گیری احمدی نژاد در جریان انتخابات 96 و معرفی فرد دیگری از سوی وی بیان کرد: این احتمال غیرممکن نیست اما فرصت کافی برای معرفی افراد جدید وجود ندارد و احتمال می دهم وی از حلقه اول که در زمان مسئولیتش در مسند ریاست جمهوری، مسئولیت داشتند  انتخاب کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار