تبریز؛

اقتدار و امنیت کشور در سایه هوشیاری نیروهای نظامی است

فرمانده سپاه عاشورای استان گفت:اقتدار و امنیت کشور در سایه هوشیاری نیروهای نظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار کریمیان در جمع مسئولان استانی گفت: بالاترین هدف و تلاش دشمن برهم زدن امنیت ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز لشگرهای عملیاتی بر پایه مردم محور هستند افزود:عمده قوای این لشگر مردمی و بسیجیان بوده که از آمادگی لازم برای انجام اهداف تعین شده می باشند.
 
وی قدرت بسیج را علاوه بر سازندگی و فعالیت در عرصه های علمی و اجتماعی و سیاسی در عرصه های دفاعی و بازدارندگی مهم عنوان کرد.
 
سردار کریمیان با اشاره به اذعان دشمنان و تحقیقاتی که آنها از قدرت دفاعی کشور مان انجام داده اند افزود:امروز دشمن فهمیده است که با قدرت تهاجمی نمی تواند با ایران مقابله کند.
 
وی هدف از اردوی صحرایی لشکرعملیاتی 31 عاشورای استان را ارتقای سطح دانش و توانمندی ها و کشف کم و کاستی ها معایب و نواقص مربوط به آمادگی یگانی برای اجرای ماموریت های محوله عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت:آمادگی نیروهای نظامی در کشور مهمترین عامل بازدارنده هر تهدید است.
جبار زاده آمادگی یگانهای سپاه عاشورا را در منطقه ستودنی عنوان کرد و افزود:اگر احساس کنیم که کوچکترین تهدیدی متوجه کشور می شود آمادگی دفاع از کشور را داریم.
وی با بیان اینکه امروز دنیا متوجه آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و مردم برای دفاع از ارزش های اسلامی و کشور شده اند خاطر نشان کرد:به طور یقین این آمادگی بزرگترین بازدارندگی برای هر گونه تهدید دشمن است.
جبار زاده با اشاره به اینکه بدنه دولت در استان آذربایجان شرقی از نیروهای مخلص و متعهد و با روحیه جهادی تشکیل شده است افزود:بیش از 75 درصد فرمانداران مستقر در 21 شهرستان استان از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد.
وی با اشاره به رشادت های هشت سال دفاع مقدس و اینکه حماسه آفرینان آن دوران برای جوانان و مردم الگوی بارز در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی می باشند افزود:امثال شهید باکری و شهدای هشت سال دفاع مقدس حجت خداوند برای ما بودند.
وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس صدای بمباران تبریز در بیخ کوشمان بود افزود:امروز صدای همان گلوله ها و بمب ها از سواحل میدیترانه شنیده می شود و امیدواریم این ساحل به خواستگاه اصلی دشمنان نزدیک شده و در آنجا خاگریز بزنیم.
این اردو به مدت یک هفته تا 3 مردادماه  در منطقه سیسان شهرستان بستان آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار