با مشارکت هیاتهای ورزشی اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه و همزمان با هفته المپیک ، جشنواره ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛  سعید علیپور مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: این جشنواره ورزشی با همکاری هیات های ورزشهای همگانی ، انجمن های ورزشی ، روستائی و عشایری ، دو و میدانی و دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان در محل پارک ساحلی آستانه اشرفیه برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه نیز در حاشیه برگزاری این آئین ورزشی گفت: این جشنواره با هدف ترویج ورزش و آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با بازیهای المپیک برگزار شده است.
حسین علیزاده با اشاره به اینکه بیش از 200 نفر از علاقه مندان به ورزش ، مسافرین و میهمانان تابستانی از این جشنواره ورزشی استقبال کرده اند افزود: در برگزاری این جشنواره که با راه اندازی ایستگاههای ورزشی چون دارت ، طناب کشی ، دوچرخه سواری ، دو 500 متر همراه بود شرکت کنندگان در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این جشنواره جمعی از ورزشکاران رشته فریزبی ، گوشه هایی از نحوه اجرای این ورزش را برای عموم به نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: در پایان این جشنواره ورزشی نیز به قید قرعه به بیش از 50 نفر از شرکت کنندگان از سوی هیاتهای ورزشی شهرستان آستانه اشرفیه جوایزی اهداء شد.
گفتنی است هم اکنون تعداد 25 هیات ورزشی فعال در زمینه های مختلف ورزشی تحت پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.