برگزیدگان این المپیاد به هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که در شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ سه نفر از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کشور که در واحد دانشگاهی نجف‌آبادبرگزارشده بود، برگزیده شدند.
در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی 36نفر از بین ۳۳۲ نفر دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به‌عنوان برگزیده انتخاب و از آنها تقدیر به عمل آمد که 3نفر از آنها متعلق به واحد دانشگاهی شاهرود بودند.
سوسن حاجیان در حیطه استدلال بالینی مقام سوم و فاطمه قره داغی و فاطمه رضوی به ترتیب مقام‌های پنجم و هشتم را در حیطه فلسفه پزشکی کسب کردند.
در المپیاد مربوطه که سه روز به طول انجامید دانشجویان در چهار حیطه علمی مدیریت نظام سلامت، فلسفه پزشکی، استدلال بالینی و تفکر علمی و علوم پایه به رقابت پرداختند که در پایان این تورنمنت علمی با کمک استادان برجسته کشوری در حوزه علوم پزشکی عملکرد دانشجویان شرکت‌کننده موردسنجش و ارزیابی قرار گرفت.
 برگزیدگان این المپیاد به هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که در شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا کردند.
در نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به برگزیدگان از واحدهای پزشکی تهران، یزد، شاهرود، اردبیل، کازرون، تنکابن، نجف‌آباد، علوم دارویی تهران، مشهد، ساری، اصفهان(خوراسگان)و استهبان جوایزی اهدا شد.
این دانشجویان بعد از گذراندن آزمون‌های مربوطه در واحدهای دانشگاهی محل تحصیل خود به این المپیاد راه پیداکرده بودند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: برگزیده ، المپیاد ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار