مشهد؛

کاروانهای زائران پیاده حرم رضوی در مسیر بهشت

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم مطهر رضوی گفت: هم اکنون کاروان های زائران پیاده عازم مشهد، در مسیر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین رضایی افزود: این کاروان ها برای شرکت در مراسم سالروز میلاد امام هشتم (ع)خود را به مشهد می رسانند.

وی ازخدمت رسانی به کاروان های زائران پیاده طی دهه کرامت در مسیر نیشابور - مشهد خبردادو اظهار داشت: هم اکنون کاروان زیارتی بافق با 155 زائر و کاروان هایی از استان های فارس، کرمان، اصفهان و خراسان جنوبی پیاده عازم مشهد شده و در مسیر هستند.

رضایی ادامه داد: کاروان های زائران حضرت امام رضا (ع) طی دهه کرامت از بافق در استان یزد، علی آباد کتول و گنبد در استان گلستان، استان های فارس، اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی و قم و شهرهای مختلف خراسان رضوی از جمله نیشابور، سرخس، کاشمر، بردسکن، بجستان، فریمان و تربت حیدریه با پای پیاده عازم مشهد الرضا (ع) می شوند.

وی گفت: بزرگترین کاروان زیارتی در این ایام با جمعیت یک هزار و 500 نفر از نیشابور به مشهد وارد می شود که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

رضایی افزود: زائرانی که قصد تشرف پیاده به مشهد الرضا (ع) را از طریق کاروان زیارتی نیشابور دارند می توانند از 15 مرداد ماه با مراجعه به پایگاه جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده واقع در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان نیشابور یا تماس با شماره 34222506در این کاروان ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: این کاروان سه روز مانده به سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) در مسیر جاده ولایت در محور نیشابور به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم مطهر رضوی گفت: خدمات بین راهی در مسیر و در مشهد به کاروان های زیارتی به صورت رایگان ارائه می شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.