از ابتدای امسال تاکنون 37 کیلومتر از جاده ها و محورهای اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان بوکان آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار شهرستان بوکان در بازدید از راه های روستایی این شهرستان گفت : محور روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوکان شامل اسکی بغداد ، سمبه ، قالو به طول 6 کیلومتر و روستاهای محور قاجر ، تپی ، قرآلی و عیش آباد به طول 5/9 کیلومتر آسفالت شده است.

جمال خسروی افزود : با آسفالت این محورها به طول 5/15 کیلومتر 265 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 320 نفر از جاده آسفالت بهره مند شدند.

وی اضافه کرد : هفت کیلومتر از محورهای روستایی عباس آباد ، اسپوغه و آلی کند از توابع بخش سیمینه هم امسال آسفالت شده است که با اتمام آنها 163 خانوار با جمعیتی بالغ بر 624 نفر از جاده آسفالت مناسب بهره مند شدند.

فرماندار بوکان افزود : علاوه بر محورهای روستایی بخش مرکزی و سیمینه شهرستان بوکان ، 5/15 کیلومتر از محورهای اصلی شامل محور حسین مامه به ارمناک و محور بوکان به شاهین دژ نیز امسال آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت محور اصلی بوکان به سقز نیز هم اکنون در دست اقدام است ، اظهار داشت : برای اتمام طرحهای آسفالت راه روستایی و محورهای اصلی بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

در شهرستان بوکان 645 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این میزان ، 345 کیلومتر شامل 53 درصد راه های روستایی آسفالت شده است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.