هزار و 204 غرق شده توسط امداد گران هلال احمر نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هزار و 204 نفر در ساحل مازندران در دو ماه گذشته نجات یافتند.

دکتر مجتبی اکبری با بیان اینکه اجرای طرح کاهش غریق در ساحل مازندران ، مهم ترین برنامه عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در تابستان 95 است، افزود: ارائه خدمات امدادی موردنیاز سرپایی به 3 هزار و 64 نفر از مراجعان به پایگاه ها و پست های ساحلی و انتقال 52 مصدوم و غریق به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمر استان در سواحل بوده است.

وی گفت: به منظور اجرای عملیات کاهش غریق در سواحل استان از اول خرداد تا کنون بیش از 49هزار نفر روز نجاتگر و امدادگر و ناجی غریق با بکارگیری486 دستگاه روز آمبولانس،هزار و 818 دستگاه روز موتورسیکلت،163 فروند روز قایق نجات،235 فروند روز جت اسکی، 20دستگاه روز خودروی نجات آرگو و 35 دستگاه روزخودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران امسال 350 نقطه حادثه خیز که در سالهای گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند تا مانع از تکرار هرگونه حادثه ناگوار شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.