امارات به حادثه تیراندازی در شهر مونیخ آلمان، که شماری کشته و زخمی برجای گذاشت، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، کنسول امارات در شهر مونیخ بیشتر شهروندان اماراتی را از مرکز تجاری تخلیه کرد و از اتباع این کشور خواست در محل اقامت خود تا زمان بهبود اوضاع باقی بمانند.

از سوی دیگر وزارت خارجه کویت با صدور بیانیه ای به تیراندازی در یک مرکز تجاری در شهر مونیخ آلمان واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

این منبع وابسته به وزارت خارجه کویت اعلام کرد: این جنایت گواهی بر وحشی بودن گروههای تروریستی و هدف قرار دادن امنیت بشری و ثبات دنیا از سوی آنهاست. این گروههای تفاوتی میان هیچ منطقه ای قائل نمی شوند. تلاش های بین المللی بای مبارزه با این آفت خطرناک باید بیشتر شود.

در بیانیه وزارت خارجه کویت بر حمایت این کشور از آلمان و حمایت از اقدامات در چارچوب تثبیت آن تاکید شده است.

وزارت خارجه کویت بیان کرد: این جنایت وحشیانه هرگز خللی در عزم مقامات آلمانی در پیگیری نقش آنها در سطح بین المللی در مبارزه با تروریسم ایجاد نخواهد کرد.

شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت، نیز در پیامی به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان مراتب انزجار کویت و محکومیت شدید تیراندازی در یکی از مراکز تجاری در شهر مونیخ را ابراز داشت.

امیر کویت این جنایت را در تضاد با ارزشهای انسانی و شریعت‌های آسمانی دانست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
دیگ به دیگ میگه روت سیاه .آخه امارات و خیلی از کشورهای عربی که دستشان تا مرفق به خون مردم سوریه و یمن و عراق آلوده است حق اظهار نظر دارند؟ خب شما بودید که به تروریست ها پول دادید و براشون تجهیزات تهیه کردید
Australia
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حالا چون گفته شده ایرانی -آلمانیه اینا محکوم کردن وگرنه اینا خودشون ذاتا تروریستن
آخرین اخبار