۱۲ روستای شهرستان شیروان با تانکر آب رسانی می شود.

آب رسانی۱۲ روستای شیروان با تانکربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شیروان گفت: امسال 12 روستای این شهرستان با جمعیت حدود سه هزار نفر که با تنش آبی مواجه است، به وسیله تانکر آبرسانی می شود.

حسین جوان افزود : این روستاها شامل شهرک گلیان، پیره، جنگاه، شورک عبد آباد، خطاب، شناقی علیا، رباط، شیر آباد، ورقی، حلوا چشمه و قلهک علیا و قلهک سفلی است.

وی همچنین تعداد خانوارهای این روستا را 869 خانوار اعلام کرد و گفت : از ابتدای امسال تاکنون 148 نوبت با تانکرهای10 هزار لیتری به این روستاها آب رسانی انجام شده است.

جوان تکمیل پروژه های نمیه تمام، اجرای پروژه ها به صورت مجتمع های آبرسانی، اصلاح و بازسازی تاسیسات فرسوده به منظور کاهش تلفات آب، فراهم کردن یک منبع آب سطحی جدید دیگر و حفر چاه های جدید را از دیگر گزینه های بلند مدت برای رفع کمبود آب در روستاها عنوان کرد.

جوان تعداد انشعابات آب روستایی در این شهرستان را 19 هزار و 27 مورد ذکر کرد و گفت: هم اکنون 124 روستا در این شهرستان با جمعیت 61 هزار و 529 نفر تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی این شهرستان هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بجنورد ، تانکر ، آبرسانی ، کمبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.