عضو مجلس خبرگان رهبری خواهان بهاء دادن به کشاورزان شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در خطبه نماز جمعه مرکز استان خواهان بهاء دادن به کشاورزان شد و گفت: در مازندران ظرفیت خوبی از نیروی انسانی توانمند وجود دارد اما از آنها در انجام امور به‌کارگیری نمی‌شود

آیت الله طبرسی نیروی انسانی را در تولید اصل دانست و افزود: اگر نیروی انسانی کافی و ماهر نداشته باشیم نمی توانیم به اهداف دست یابیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مازندران در گذشته مهاجرپذیر بود گفت: در حال حاضر نیروهای استان به خارج از استان مهاجرت می کنند.

وی با گرامیداشت ۵ مردادماه و سالروز تاسیس نمازجمعه به تاثیرات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی این فریضه الهی اشاره کرد و گفت: این سنت سبب پیشگیری از آسیب ها می شود.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه ۴۶ امام جمعه در استان فعالیت دارند افزود: خطبه های نماز جمعه جنبه سازندگی و هدایت کننده دارد و مردم را با نقشه های دشمنان و جنایت های آنان آشنا می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، وحدت را برکت نماز جمعه اعلام کرد و گفت: دشمنان تمایل دارند مردم به مساجد و محافل قرآن توجه نداشته باشند ولی به کوری چشم دشمنان، مشارکت مردم پرشور است و این از برکات نماز جمعه است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار