مصلی نماز جمعه محمودآباد با اعتبار 40 میلیارد ریال ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه شهرستان محمودآباد در نشست با خبرنگاران با اشاره به احداث مصلی نماز جمعه شهرستان محمودآباد در سه راهی این شهر گفت: بیش از دو سال است که عملیات عمرانی احداث این ساختمان شروع شده و تاکنون سقف و ستون طبقه اول احداث شده و تکمیل این مصلی نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است.

حجت الاسلام سید داوود موسوی افزود: جوانان ایران اسلامی به دین و ارزشهای آن پایبند هستند و حضور پرشور در مراسم اعتکاف و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی در ایام ماه محرم و حضور در مساجد و تکایا در ماه مبارک رمضان همگی گواه بر این ادعا دارد ولی بی شک امام جمعه به عنوان پدر معنوی شهر در جذب و حضور بیش از پیش جوانان در نماز جمعه تاثیر گذار خواهد بود.

وی ذهن جوان را آماده پذیرش هر موضوعی دانست و گفت: دیروز جنگ دشمن بر سر مرز ها بود ولی امروز در مغزهاست و تمام دشمنان قسم خورده این نظام برآنند تا از طریق ماهواره و اینترنت و شبکه ها و فضاهای مجازی جوانان را از ارزشهای اصلی انقلاب دور کنند تا از این طریق بتوانند در آنها نفوذ و رسوخ نمایند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد مهمترین نقش و وظیفه امامان جمعه در جامعه را ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و مسوولین عنوان کرد و افزود: امام جمعه محور اتحاد و پدر معنوی هر منطقه محسوب می شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار