رئیس کارخانه چینی‌تقدیس گناباد گفت: برای اولین بار در جهان و به همت جوانان ایرانی ظروف‌چینی با پوشش‌نانو در کارخانه چینی‌تقدیس گناباد تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میرعباس بهبهانی گفت: شرکت صنایع چینی‌تقدیس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید انواع ظروف‌چینی آغاز کرده و با جذب و بکارگیری مدیران، کارشناسان مجرب و متخصص و بهره‌گیری مناسب و حرفه‌ای از تکنولوژی با حفظ کیفیت به تولیدات خود تنوع بخشیده است.

وی گفت: این شرکت با تعهد به برآورده‌کردن الزامات، نیازها و انتظارات مشتریان و بهبود اثربخش، رعایت الزامات قانونی، رعایت الزامات قابل کاربرد مرتبط با مصرف و بازدهی انرژی، رعایت جنبه‌های زیست محیطی و استفاده بارز از انرژی اقدام به پیاده‌سازی و اجرای سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای ISO نموده است.

رئیس کارخانه چینی‌تقدیس گناباد یکی از مهمترین اقدامات کارخانه چینی‌تقدیس را استفاده از فناوری نانو برای ظروف‌چینی برشمرد و تصریح کرد: برای اولین بار در جهان و به همت جوانان ایرانی پوشش نانو بر روی ظروف چینی کارخانه چینی‌تقدیس گناباد قرار می‌گیرد و از محاسن این نوآوری ضدآب و ضدچربی شدن ظروف، کاهش مصرف آب، سرعت بالا در تمیزکردن ظروف و عدم آلوده‌شدن سفره‌های آب زیرزمینی می‌باشد.

بهبهانی گفت: در ظروف چینی با پوشش نانو نیازی به استفاده از مایع ظرف‌شویی نیست و ظروف به وسیله یک دستمال تمیز و بهداشتی می‌شود.

رئیس کارخانه چینی تقدیس گناباد با بیان اینکه تمامی طراحی‌ها و اقدامات لازم برای قرارگرفتن پوشش نانو بر روی ظروف‌چینی توسط متخصصان داخلی انجام شده است، اذعان کرد: متاسفانه به دلیل افزایش ۲۰ درصدی قیمت نسبت به ظروف معمولی استقبال خوبی از این ظروف نمی‌شود.

بهبهانی درخصوص علت موفقیت این کارخانه در کشور گفت: با توجه ویژه مدیرعامل شرکت چینی تقدیس به امور کارگران، تغییرات در تولید، توجه به کیفیت، آموزش‌های متناوب پرسنل و به‌روزبودن در تولید و مدیریت آن از جمله علل موفقیت کارخانه چینی‌تقدیس گناباد است.

وی افزود: یکی دیگر از علل موفقیت چینی‌تقدیس گناباد تعامل پرسنل این کارخانه بوده است که در سال‌های اول شروع به کار کارخانه علی‌رغم مشکلات در کارخانه مشغول به فعالیت بودند.

رئیس کارخانه چینی‌تقدیس گناباد با بیان اینکه درصدد کنترل از راه دور و خودگردانی کارخانه چینی تقدیس است، خاطرنشان کرد: کارخانه چینی‌تقدیس گناباد قالب های مورد نیاز برای تولید ظروف را توسط کارشناسان مجرب خود تولید می‌کند و در این کارخانه ضمن تولید فوم‌های بسته‌بندی ظروف، آب صنعتی پس از تسفیه‌سازی مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد که این اقدام سبب دریافت تندیس طلایی اولین شرکت خصوصی حافظ محیط زیست شده است.

بهبهانی با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تنی کارخانه چینی‌تقدیس گناباد درخصوص مشکلات این واحد تولیدی گفت: چینی تقدیس در زمینه‌های فروش داخلی، واردات موادخام و صادرات محصولات با مشکلاتی مواجه است اما با تدابیر اندیشه شده و استفاده از نوآوری در تولید محصولات، این کارخانه همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه محصولات چینی‌تقدیس دارای استاندارد اروپا می باشد شرایط صادرات آن فراهم است اما به علت مشکلات اقتصادی و حل نشدن مشکلات بانکی ایران در سطح جهان صادرات محصولات این کارخانه با مشکل مواجه شده است.

رئیس کارخانه چینی تقدیس گناباد همفکری با کارشناسان مجرب برای تولید محصول جدید را یکی از سیاست‌های خود دانست و تصریح کرد: برای ساخت یک شکل جدید از چینی با کارشناسان مجرب کارخانه همفکری می‌شود تا کالایی مشتری پسند تولید شود و فرآیند تولید این محصول جدید حدود شش ماه به طول می‌انجامد.

بهبهانی درخصوص سرمایه‌گذاری مدیرعامل شرکت چینی تقدیس در گناباد گفت: علی‌رغم وجود مشکلات اقلیمی و جغرافیایی گناباد، مدیرعامل چینی تقدیس برای رفع مشکل بیکاری جوانان گنابادی اقدام به سرمایه‌گذاری نمود چراکه اگر دغدغه‌مندی نبود شهرهای مناسبت‌تری برای سرمایه گذاری وجود داشت.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سلام بنده ماکویی هستم دراستانبول زندگی میکنم آیا امکان همکاری با آن شرکت محترم وجود دارد