نمایشگاه طلایه داران هدایت مجموعه فعالیت های روحانیون مستقر و طرح هجرت با حضور مسئولین استانی و شهرستان در تربت جام افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی تربت جام در این مراسم گفت : نمایشگاه طلایه‌داران هدایت تربت جام فعالیت‌های 20 نفر از روحانیون طرح هجرت و مستقر اداره تبلیغات‌ اسلامی شهرستان بوده که در معرض نمایش علاقه مندان گذاشته شد.

حجت الاسلام زاهدی افزود : هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی با اقدامات روحانیون طرح مستقر و هجرت و اطلاع رسانی فعالیت های روحانیون می باشد.

وی تصریح کرد : ارزیابی عملکرد و ایجاد روحیه نشاط در بین روحانیون ، شناسایی ظرفیت ‌ها و توان روحانیون ، انتقال تجربیات ، از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه طلایه داران هدایت برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی تربت جام گفت : 25 روحانی طرح هجرت و مستقر در روستاهای تربت جام مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و اقامه نماز جماعت ، بیان احکام ، جلسات روخوانی قرآن ، برگزاری مراسمات مذهبی و کمک در احداث و توسعه مساجد ، خانه ‌های عالم و حسینیه ‌ها بخشی از فعالیت‌ های روحانیون در روستاها می‌باشد..

در این مراسم معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت : روحانیت در طول تاریخ یکی از تاثیر گذارترین گروه های اجتماعی در کشور ما بوده است و تلاش های روحانیون بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام نمازی فرد افزود : قبل از شکل گیری نظام و شروع به کار اداره تبلیغات اسلامی روحانیت تاثیرگذاری خود را در جامعه داشته است.

وی تصریح کرد : اقدامات فرهنگی یک روحانی در روستاها باعث اجرای بهتر پروژه های عمرانی با مشارکت مردم است ، و روحانی می تواند با شفاف سازی و فرهنگ سازی برخی از محدودیت ها را رفع کند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار