همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان گرمسار و آرادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از سمنان ؛  فرماندار گرمسار در حاشیه برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برای این همایش بر ضرورت برگزاری این همایش تأکید کرد و گفت: با برگزاری این همایش زمینه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های گرمسار و آرادان فراهم می‌شود.
داریوش طاهری بابیان اینکه ورود سرمایه‌گذار به این شهرستان زمینه توسعه این شهرستان فراهم می‌شود تصریح کرد: تسریع در دستیابی به مؤلفه‌های توسعه بخش، هدایت سرمایه‌های خرد به بخش‌های کلان و اشتغال‌زا، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان گرمسار و آرادان و غیره ضرورت برگزاری این همایش را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به برخی محورهای برگزاری این همایش گفت: گردشگری و توریسم، صنعت و معدن، بازرگانی و خدماتی و آموزش عالی، بخش‌های کشاورزی و غیره از مهم‌ترین محورهای این همایش به شمار می‌رود.
طاهری با اذعان به اینکه شهرستان گرمسار در بخش‌های متعددی مانند توریسم و صنعت و معدن و همچنین کشاورزی ظرفیت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری را دارد گفت : با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی‌شده و سبب می‌شود شهرستان گرمسار و آرادان شاهد توسعه در بخش‌های مختلف باشند.
وی همچنین با اشاره به‌ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان گرمسار تصریح کرد: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان زمینه و بستر توسعه در این شهرستان فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار