مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت : برای ارتقاء جایگاه ادارات ثبت اسناد و املاک باید از خود شروع کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا طالبی زاده با تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه ادارات ثبت در میان مردم و مسئولین افزود: تحقق این مهم بستگی به عملکرد مدیران و کارکنان ادارات ثبت دارد.
وی گفت: در گذشته وظایف و اقدامات سازمان ثبت برای مردم تا حدود زیادی ناشناخته بود و بسیاری از مسئولین نیز از وظایف و اقدامات ادارات ثبت اطلاع کافی نداشتند.
طالبی زاده افزود: موضوعی که در چند سال اخیر به دنبال آن بوده ایم اطلاع رسانی در خصوص خدمات و اقدامات و وظایف ثبت بوده است.
وی گفت: با اطلاع رسانی صورت گرفته و تعامل هر چه بیشتر با ادارات و نهاد های مختلف در سال های اخیر خوشبختانه خدمات ثبتی تا حدود زیادی برای مردم و مسئولین شناخته شده و تقریبا توانسته ایم جایگاه ثبت را برای مردم و مسئولین مشخص کنیم.
طالب زاده مهمترین راهکار در راستای بهبود جایگاه ادارات ثبت و ارتقاء آن نزد مردم را ، عملکرد کارکنان و مدیران ادارات و برخورد آنها با مراجعین دانست و افزود: نحوه برخورد با مراجعین و تکریم ارباب رجوع باید با نهایت دقت و حساسیت انجام شود و باید سعی کنیم مردم را راضی نگه داریم.
وی با اشاره به اینکه روسای ادارات ثبت در امور مختلف کاری از جمله نحوه برخورد با مراجعین ، رعایت نظم و انضباط و مسئولیت پذیری برای کارمندان تحت مدیریت خود الگو هستند،عنوان کرد: رعایت نظم و انضباط و اخلاق حرفه ای از ناحیه روسای ادارات زمینه ساز شکل گیری این گونه رفتارها در کارکنان ادارات است.
طالب زاده گفت : یکی دیگر از وظایف مدیران ادارات ثبت تعامل سازنده روسای ادارات با فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان ها است.
وی افزود: مدیران ادارات ثبت باید در جلسات و برنامه های مختلف حوزه فعالیت خود حضور موثر و مستمر داشته باشند و در خصوص اقدامات و خدمات و همچنین مشکلات و نیاز های خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهند .
طالب زاده با اشاره به حذف دست نویسی دفاتر املاک در ادارت ثبت اسناد و املاک سطح استان گفت: برنامه بعدی این اداره کل حذف دست نویسی دفاتر در دفترخانه های اسناد رسمی است.
وی در پایان با اشاره به تکمیل فرایند آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی در شهرستان کرمان و شهر های ماهان و شهداد از توقف گردش فیزیکی پرونده در این ادارات در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: عملکرد ، ثبت اسناد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار