اصفهان؛

90 درصد اشتغال منطقه کاشان در صنعت است

رییس اتاق بازرگانی کاشان گفت: تولید و اشتغال به‌عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی دچار چالش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود تولایی، عصر دیروز در دومین شورای اداری شهرستان کاشان، گفت: بحرانصنعت و اشتغال نیازمند کمک همه دستگاه‌ها و افراد است.
وی، با تاکید بر اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرارداریم گفت: دشمن فهمیده‌است که با چیره‌شدن بر اقتصاد کشور می‌توانند پیداکنند.
به‌گفته‌وی،کاشان شهرستانی است که در حوزه اشتغال و صنعت بیش از شهرستانهای دیگر درگیر است و رونق و شکوفایی تولید و اشتغال در آن نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی است.
رییس اتاق بازرگانی کاشان، با انتقاد از سرمایه‌گریزی در منطقه بر اثر بعضی مسائل و محدودیت‌های در ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی به‌ویژه آب، برق و گاز گفت: وضعیت عمومی در شرایط مطلوبی نیست و بعضی سرمایه‌گذاری‌ها به‌دلیل این مشکلات معطل مانده‌است.
تولایی،با تاکید بر اینکه رونق تولید افزایش اشتغال و در نتیجه نبود بیکاری نرخ فساد را کاهش می‌دهدگفت: متاسفانه جهت‌گیری اقتصادی در کشور ما به سمت اقتصاد دولتی گرایش داشته و این باعث حجیم‌تر شدن دولت شده است.
وی با اشاره به بخش فعال تولید و گسترده صنعت در کاشان تاکید کرد: تشکیل ستاد رفع موانع تولید در شهرستان از سال جاری کمک زیادی به این بخش ها نموده و با فعالیت این ستاد ۸۰ درصد مسایل بخش تولید در حال حل شدن است.
به‌گفته‌وی،اهمیت بخش صنعت در شهرستان کاشان با توجه به شرایط طبیعی، اقلیمی کم‌آبی و خشکسالی در ممنوعیت کشاورزی تولید و اشتغال باید در بخش صنعت متمرکز شود.
تولایی تصریح کرد: اصفهان بزرگترین استان صنعتی کشور و کاشان بزرگترین قطب صنعتی این استان است.
وی در پایان اظهارداشت:شکوفایی و رونق تولید و اشتغال در منطقه کاشان نیازمند سرعت‌عمل دستگاه‌های اداری در ایجاد زیرساخت‌ها، همفکری و حمایت همه‌جانبه تمامی حوزه‌های ذی‌ربط در این عرصه است تا شرایط  مطلوب برای صنعتگر، کارآفرین و سرمایه‌گذار به‌نحومطلوب فراهم شود.


انتهای پیام/م
برچسب ها: جلسه شورای ، اداری ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار