کارشناس دوومیدانی کشورمان گفت:از زمان ورود گودرزی و نصراله سجادی به وزارت ورزش و جوانان توجهات به این رشته مدال آور کمتر شده است.

ایرج حصیبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره فدراسیون دوومیدانی در زمان ریاست کیهانی اظهارکرد: فدراسیون فعلی را به رسمیت نمی شناسم در این 10 ماهی که کیهانی عهده دار این سمت شده دبیر و نایب رئیس ندارد و بیشتر کمیته ها را به دلیل نداشتن تجربه کافی منحل کرده است و از افراد بی تجربه در فدراسیون استفاده می کند.

وی افزود: بیشتر دوندگان،مربیان،کارکنان فدراسیون و رئیس هیئت دوومیدانی استان تهران عملکرد او را به هیچ عنوان قبول ندارند.

کارشناس دوومیدانی کشورمان درباره حاشیه های این روزهای فدراسیون در بحث انتخاب مربیان و سرپرست برای تیم ملی در المپیک گفت: خواجوی چون تجربه کافی را برای هدایت ندارد اعزام چنین شخصی به برزیل بیهوده است فدراسیون می توانست شخص دیگری را جایگزین او کند کیهانی به این دلیل او را انتخاب کرده است که دستورات وی را در آنجا انجام دهد.

وی درباره وضعیت حسن تفتیان پیش از المپیک گفت: تفتیان اگر در المپیک بتواند رکورد 10:04 را ثبت کند یک نتیجه قابل قبول برای فدراسیون خواهد بود.

کارشناس دوومیدانی کشورمان درباره شرایط امسال حدادی و آمادگی جسمانی اش پیش از شروع بازی های المپیک گفت: حدادی در صورتی که در المپیک ریو 2016 بتواند رکورد 69:32 خود را به ثبت برساند به طور حتم مدال طلا ریودوژانیرو را کسب خواهد کرد.

وی درباره عملکرد دوومیدانی کاران در المپیک ریو گفت:در صورتی که ورزشکاران در المپیک بتوانند رکوردهای ملی را ارتقا دهند یک نتیجه قابل قبول برای این فدراسیون خواهد بود.

حصیبی در پایان یاد آورشد: کیهانی از بدنه وزارت ورزش و جوانان است از زمانی که گودرزی و سجادی در راس کار وزارت ورزش قرار گرفته اند توجهات نسبت به رشته دوومیدانی کمتر شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار