مربی دوومیدانی کشورمان گفت: امیدوارم با برنامه ریزی خوبی که مربی تفتیان برایش در نظر گرفته بتواند در المپیک نتایج درخشانی را کسب و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

محسن ربانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت ورزشکاران پیش از المپیک اظهارکرد: خوشبختانه دوندگان توانستند 10 سهمیه المپیک برای کشورمان کسب کنند که یک دستاورد بزرگ برای این فدراسیون محسوب می شود، مسئولان در حال آماده سازی ورزشکاران برای حضور قدرتمندانه در المپیک هستند.

وی درباره شرایط حسن تفتیان پیش از المپیک گفت: تفتیان تنها دونده ای در ایران است که توانسته رکورد 10:04 را به ثبت برساند و امیدوارم با برنامه ریزی خوبی که رمضان زاده مربی اخنصاصی تفتیان برایش در نظر گرفته بتواند در المپیک نتایج درخشانی را کسب و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

مربی دوومیدانی کشورمان درباره احسان حدادی و نتایج ضعیف اش در رقابت های مختلف پیش از المپیک گفت: در حال حاضر نمی توان درباره احسان حدادی قضاوت کنیم باید صبر کرد و ببینیم در المپیک چه نتایجی را کسب خواهد کرد اما امیدوارم بتواند همانند المپیک پیش نتایج خوبی را در این رقابت ها برای کشورمان کسب کند.

ربانی در پایان درخصوص عملکرد کیهانی در فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن بازی های المپیک ریودوژانیرو در حال حاضر زمان مناسبی برای بررسی عملکردکیهانی در فدراسیون دومیدانی نیست و نمی توانم اظهار نظر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار