دشمنان با تولید فیلم‌های سکولاریزم سعی در نابودی هویت ایرانی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرمانده سپاه ناحیه آمل در همایش استانی بسیج رسانه با محوریت تعیین اهداف سازمان بسیج رسانه و عملکرد قرارگاه‌های رسانه‌ای در مازندران گفت: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمنان اسلام با ترفندها و نیرنگ‌های بی‌شماری سعی بر نابودی حکومت ایران را داشتند.

سرهنگ حکمت داجلیری با تاکید براینکه آنها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی سعی براندازی نظام را دارند، گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر طبق شناخت از این توطئه‌های بیگانگان با عنوان‌هایی در آغاز سال ورود یافته است.

داجلیری با بیان اینکه استحکام درون نظام فقط بر عدم توجه مشکلات از بیرون نیست، افزود: از راهکار‌های ارائه شده از سوی رهبری اقتصاد مقامتی است که به نوعی بر امر معیشت زندگی مردم دخیل است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه منویات مقام معظم رهبری تاکید بر دفاعیه جامعیت دین و مقابله با دین دارند، عنوان کرد: دشمنان نظام با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و تولید فیلم‌های سکولاریزم سعی بر نابودی هویت ایرانی دارند.

وی نفوذ از سوی دشمن را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مهمترین تهدید برای مردم بیان کرد و گفت: رسانه نقش مهمی در این امر دارد و به گونه‌ای امروزه با فراخوان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و شنیداری و دیداری جمعیت عظیمی را شکل می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار