دومین مرکز آموزش خبرنگاران بسیج رسانه مازندران با تلاش بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن افشار رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه آموزش خبرنگاران استان در سطح حرفه ای و با استانداردهای روز از مهم ترین برنامه های ابلاغی سازمان به استان ها است، گفت: ٢٢ شهرستان مازندران در این راستا به پنج مرکز آموزشی تقسیم شدند.

وی با اشاره به اینکه این پنج مرکز به ترتیب برای شهرستان های تنکابن، عباس آباد، کلاردشت با مرکزیت رامسر، چالوس، نوشهر، نور، آمل، بابلسر، فریدونکنار و بابل با مرکزیت محمود آباد، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی با مرکزیت قائمشهر، گلوگاه، میاندورود و نکا با مرکزیت بهشهر و مرکز ساری مصوب شد افزود: رامسر نخستین مرکز بود که دوره آموزش مقدماتی را با جذب و ثبت نام ٧٠ نفراصحاب رسانه و هنرجویان برگزار کرد و ثبت نام مرحله تکمیلی این مرکز به زودی آغاز می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران درباره زمان آغاز به کار ثبت نام در مرکز آموزش محمودآباد گفت: این مرکز در این ماه جاری ثبت نام را انجام می دهد و آموزش مرکز پس از پایان امتحانات مدارس و دانشگاه ها در بهمن امسال آغاز می شود.

افشار زمان آغاز کار مراکز آموزشی بسیج رسانه در قائم شهر و ساری را سه شنبه همین هفته اعلام کرد و گفت: تا هفته آینده برنامه مرکز بهشهر نیز ابلاغ می شود.

او با بیان اینکه برای استاندارد سازی آموزش از اساتید مطرح برای آموزش به کار گرفته شد، افزود: پایان دوره برای هنرجویان گواهی مطابق آئین نامه سازمان بسیج رسانه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود.

از ٨٠٠ خبرنگار مازندران بیش از ٦٠٠ خبرنگار عضو سازمان بسیج رسانه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.