90 درصد خدمات ثبتی استان اصفهان به روش الکترونیکی صورت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

مدیرکل ثبت اسناد و املاک اصفهان با اشاره به اجرای طرح کاداستر گفت: صدور سندهای مالکیت کاداستر در استان اصفهان بطور کامل به صورت مکانیزه انجام می شود و پس از اجرای این طرح صدور اسناد مالکیت از ماهانه 14 هزار سند به 22 هزار سند افزایش یافته است.

علی بهبهانی افزود: از ابتدای تابستان امسال هیچ گونه تحریریه صدور سند ثبتی در دفترهای اسناد استان اصفهان انجام نمی شود و تمام بایگانی واحدهای ثبتی این استان از حالت سنتی خارج و به بایگانی ریلی مجهز و از آرشیو الکترونیکی برخوردار شده اند.
وی از اجرای طرح پستی تقاضای صدور مالکیت توسط دفاتر اسناد رسمی در استان اصفهان برای نخستین بار خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 250 هزار سند مالکیت در این استان صادر شد.
بهبهانی با تاکید بر اینکه تمام سندهای دفترچه ای باید در مدت پنج سال آینده تعویض شود گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفترخانه اسناد رسمی محل سکونت، اسناد مالکیت دفترچه ای خود را تحویل و تقاضای تعویض سند دفترچه ای خود را ارائه دهند.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار