رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت خراسان رضوی گفت: بیش از 120 میلیون ریال لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق از سطح بازار و فروشگاه های زنجیره ای مشهد جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی باخرد افزود: به منظور سالم سازی و اطمینان خاطر شهروندان در تهیه اقلام آرایشی بهداشتی دارای کد بهداشتی معتبر و اصالت کالا از فروشگاههای زنجیره ای بزرگ، با اجرای گشت مشترک کارشناسان این سازمان واداره کل تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مشهد و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سطح بازار و فروشگاههای زنجیره ای صورت گرفت.

وی گفت: این لوازم بالغ بر 120 میلیون ریال اقلام آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق شناسایی و به علت عدم ارائه مدارک مثبته و همچنیین عدم تایید اصالت کالا , ضبط و پرونده متخلفین در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی با تاکید بر دقت شهروندان به کد های اصالت کالا در هنگام خرید، افزود: شهروندان می توانند گزارشات تخلفات اقتصادی را به شماره تلفن 124 اعلام ویا از طریق سامانه پیامک 30008124 جهت پیگیری بازرسان سازمان صنعت , معدن و تجارت ارسال نمایند .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.