تله فیلم ریشه‌ها با موضوع دفاع مقدس در سیمای مرکز گیلان تهیه و تولید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان با اعلام این خبر گفت: این فیلم با موضوع دفاع مقدس به مدت 90 دقیقه در دست تهیه و تولید است و با تایید سیمای استان‌ها از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

علیرضا برجی با بیان اینکه تله فیلم ریشه ها درباره بانوی جوانی به نام نرگس، فرزند یکی از شهدای گیلانی است، افزود: این دختر جوان گیلانی کارگردانی فیلمی را برعهده دارد و در حالات روحی خاصی با پدر شهیدش ارتباط دارد و این رابطه او را به سال‌های دفاع مقدس می‌کشاند.

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری این تله فیلم از 22 خرداد 95 کلید خورد و مراحل پایان تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد، افزود: در صورت مساعد بودن هوا تا 10 روز دیگر تصویربرداری آن به‌پایان می‌رسد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان از تصویربرداری این تله فیلم در شهرهای رشت، تهران، قزوین و پادگان لوشان خبر داد و خاطرنشان کرد: کار تدوین نیز همزمان با شروع فیلمبرداری آغاز شده و با پایان آن صداگذاری و ساخت موسیقی آغاز خواهد شد.

برجی با اشاره به بازیگران عوامل تهیه و تولید این تله فیلم گفت: تهیه‌کننده این تله فیلم، عفت صوفی و نویسنده و کارگردان آن محمدرضا معینی است و بازیگرانی چون بهنام قربانی، وحید فخرموسوی و مجید پتکی در آن ایفای نقش دارند.

وی از نسیم جمالی، امیر حامد، سهیلا اخلاقی، مهدی مخبری، زینب شعبانی، محمدرضا نوری و علی ایرجی به عنوان بازیگران بومی این فیلم نام برد و افزود: سایر عوامل تهیه و تولید تله فیلم ریشه ها عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مهدی پژمان/ صدابردار: علی اصغر صوفی/ طراح گریم: علی کاظمی/ اجرای گریم: علی کاظمی، سیده فرزانه حسینی/ طراح صحنه و لباس: بهرام سربازی/ مدیران تولید: اسماعیل حاجتی، مهرداد آبسالان، آزاده کاولی/ دستیاران نور و تصویر: بهروز عاشوری، داریوش هاتف، مسعود عاشوری/ دستیار یک کارگردان: علی حیدریان/ دستیار دوم کارگردان: سیامک هوشیار/ دستیار صحنه و لباس: پژمان رفیعی/ دستیار صدا: علیرضا شجری/ مدیر تدارکات: حبیب قاسمی/ تدوین و صداگذاری: محمدرضا معینی/ منشی صحنه: سمانه سجیرانی/ ناظر مالی: یعقوب کفایتی/ کارشناس نظامی: سرهنگ مشهور/ ناظر کیفی و مشاور نظامی: محمد جعفری.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.