رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اعتراضات اخیر و اعزام رئیس کمیته آموزش به عنوان سرپرست به المپیک ریو 2016 واکنش تندی نشان داد.

کیهانی:اعزام خواجوی با تصمیم من است/در کار ما دخالت نکنیدمجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پافشاری فدراسیون برای اعزام گزینه های انتخابی برای اعزام به ریو علی رغم اعتراضات فراوان گفت:  آقا شما نباید که در کار ما دخالت کنید،انتخاب مربی بر عهده فدراسیون است، و شما اجازه ندارید در کار ما دخالت کنید. ما سه مربی برای بچه ها انتخاب کرده ایم،یک نفر هم کل تیم را رهبری می کند.

رئیس فدراسیون درباره انتخاب خواجوی به عنوان سرپرست تیم ملی دوومیدانی در المپیک گفت: بحث مترجم در میان نیست ما برای هدایت تیم نیاز به کسی داریم که بتواند تمام ورزشکاران را مدیریت کند.


 وی در مورد مسابقات اخیر دوومیدانی کاران در رقابت های بین المللی و البته حسن تفتیان گفت:مسابقات خوبی را برگزار کرد و بالاخره آخرین رقابت وی پیش از شروع بازی های المپیک 2016 ریودو‍ژانیرو بود، حسن تفتیان هم اکنون در تهران مستقر است و تا پیش از ریو در هیچ مسابقه دیگری شرکت نخواهد کرد، احسان حدادی در شرایط خوبی قرار دارد و هم اکنون در آلمان به طور مستمر تمریناتش را پیگیری می کند.


کیهانی در پایان درباره زنده یاد برنجی اظهارکرد: برنجی اسطوره دوومیدانی بود یکی از خدمت گزاران راستین این رشته حتی در زمان فعالیت خودم به عنوان ورزشکار مشاهده می کردم که شادروان برنجی دوومیدانی تهران را در آن زمان ها زنده نگه داشته بود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار