زنجان؛

دو جایزه ی بنیاد نخبگان در مشت پژوهشگر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

پژوهشگر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه ی زنجان موفق به کسب دو جایزه ی برتر علمی شهید تهرانی مقدم و مرحوم کاظم آشتیانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ پژوهشگر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه ی زنجان در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت :پس از بررسی پژوهش ها و سوابق تحصیلی اش توسط بنیاد نخبگان موفق به کسب دو جایزه ی برتر علمی شهید تهرانی مقدم و مرحوم کاظم آشتیانی شده است.
دکتر خراسانی تصریح کرد :با کسب جایزه ی شهید تهرانی مقدم وی به شرکتی دانش بنیان جهت ادامه ی پژوهش ها معرفی خواهد شد و این شرکت به مدت 3 سال از این نخبه ی زنجانی حمایت خواهد کرد.
وی همچنین افزود : جایزه ی دکتر کاظمی آشتیانی یکی از جوایز معتبر و مهم کشور می باشد و با کسب این جایزه به پژوهش هایش تسهیلاتی تا سقف 40 میلیون تومان و نیز برای تجهیز دانشگاه محل تحصیل و پژوهش وی، همین تسهیلات تعلق می گیرد.
پژوهشگر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه ی زنجان افزود : بنیاد نخبگان این جوایز را برای پژوهشگران و دانش آموختگانی که سوابق برتر آموزشی و پژوهشی دارند وتا کنون در ارگانی مشغول به کار نشده اند ، در نظر گرفته است تا دروازه ای برای ورود پژوهشگران جوان و مستعد به بازار کار و تولید باشد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.