فرمانده انتظامی استان گفت: سه محموله انواع كالاهاي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در استان كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سر دار عليرضا صالحي در اين باره با اشاره به نامگذاري سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل افزود: قاچاق کالا اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر مي اندازد.

وی افزود: پليس در راستاي مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا اقدامات گسترده ای را در سال جاری آغاز کرده و با قاچاقچيان به شدت برخورد مي كند.

فرمانده انتظامي استان زنجان خاطرنشان كرد: در اين راستا ماموران پليس آگاهي و انتظامي شهرستان هاي زنجان و خدابنده موفق شدند روز گذشته سه محموله قاچاق را شناسايي و متوقف كنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان تصريح كرد: ماموران موفق شدند از اين سه محموله انواع كالاهاي قاچاق شامل دو هزار و 29 ثوب البسه ، 689 كيف زنانه ، دو هزار و 89 البسه ورزشي ،120 قبضه كارد شكاری ، 290 بسته لوازم شكار و 120 دست لوازم آشپزخانه قاچاق كشف كنند.

وي با اعلام اينكه ارزش كالاهاي كشف شده دو ميليارد ريال برآورد شده است اظهار کرد: در اين ارتباط سه متهم دستگير كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در بحث قاچاق كالا،در اسرع وقت مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند


انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.