همدان؛

استقبال از فرماندار با دبه های خالی روستاییان+تصاویر

مردم روستای فیازمان نهاوند با دبه های خالی آب به استقبال فرماندار نهاوند رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مردم روستای 1800 نفری فیازمان نهاوند که مدتی است به دلیل آلودگی آب آشامیدنی روستا معترض هستند روز گذشته در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع مسالمت‌آمیزی داشتند و با قول فرماندار و مسئولان مبنی بر حل مشکل به تجمع پایان دادند.

فرماندار نهاوند نیز که به آنها قول داده بود تا برای رفع مشکل امروز به همراه هاشمی مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان همدان به این روستا بیاید؛ امروز در جمع مردم معترض که با دبه‌های خالی آب در داخل روستا به استقبال مسئولان آمدند. 


استقبال از فرماندار با دبه های خالی روستاییان+تصاویر

در ادامه مردم معترض و مسئولان برای بیان نظرات به مسجد روستا رفتند که توسط نماینده اهالی درخواست‌ها مبنی بر آلوده بودن آب آشامیدنی و فرسوده بودن شبکه آب‌رسانی روستا مطرح شد.

مردم معتقدند که آلودگی میکروبی آب این روستا به دلیل نزدیک بودن چشمه روستا به چاه‌های فاضلاب و قرار داشتن در مسیر دفن فضولات حیوانی است و در سال‌های گذشته عده‌ای به خاطر بیماری‌های ناشی از آلودگی آب به رحمت خدا رفته‌اند.

در ادامه این تجمع هاشمی مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان همدان به مردم گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی به همه مردم است و اگر در این زمینه کوتاهی از طرف مجموعه آب و فاضلاب شده من از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: برای حل مشکل آب این روستا ما باید طرح‌های مختلف را در نظر بگیریم و با توجه به شرایط یکی از انها را که به‌صرفه و مشکل را حل می‌کند، انتخاب کنیم.

استقبال از فرماندار با دبه های خالی روستاییان+تصاویر

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان همدان افزود: اولین گزینه ما لوله‌کشی از مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب به طول 2 کیلومتر از روستای جهان‌آباد تا این روستا است که به نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه است.
وی گفت: این خط لوله چندین معارض دارد که امیدواریم بزرگان روستا با همکاری مسئولان نسبت به جلب رضایت انها برای عبور این خط لوله از باغ‌های آن‌ها اقدام کنند تا هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۰ تير ۱۳۹۵
وضعیت آب شرب روستای سوباشی همدان هم بهتر از فیازمان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۵
به فکر مردم باشید که دنیا و آخرت در گرو همین توجه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۹ تير ۱۳۹۵
ان شاالله درست میشه!!