ویژه برنامه "زیر گنبد کبود" با محوریت کودک وادبیات عامه در اولین شب برگزاری با استقبال بیش از هزار کودک اصفهانی در باغ غدیر روبرو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این ویژه برنامه در چهار بخش قصه، شعر و بازی و لالایی و قصه، نقاشی برنامه ریزی شده که از تاریخ 28 تا 31 تیرماه در مجموعه باغ غدیر برگزار می شود.
غرفه "قصه" به چهار قسمت قصه های "قدقد هرروزت چی شد؟" ، "نمکی و دیو بد زبون"، "جواراب سوراخ" و"چه جوری این جوری" در سبک ادبیات تربیتی، منظوم و تخیلی در شیوه های مختلف اجرا می شود.
بازی سنجاب و درخت، بازی چابکی و سرعت عکس العمل نردبان لی لی، دقت و تمرکز منو بگیر از جمله بازی های غرفه شعر و بازی است که با پخش شعر کودکانه، هر یک از کودکان به اجرای بازی مورد نظر می پردازند.
اجرای آهنگ لالایی در بدو ورود به همراه اجرای نمایش صحنه ای و حرکات فرم توسط بچه ها در غرفه لالایی از دیگر غرفه های برنامه "زیر گنبد کبود است که از سوی خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.
در پایان برنامه نیز مراجعین بعد از دیدن غرفه های لالایی، قصه و بازی، وارد غرفه نقاشی می شوند و دریافت های خود را از غرفه ها به صورت نقاشی و کلاژ به تصویر می کشند.
علاقه مندان برای حضور در برنامه "زیر گنبد کبود" می توانند تا 31 تیرماه هر شب از ساعت 20 تا 23 به محل مجموعه باغ غدیر واقع در خیابان علامه امینی مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.