4سارق احشام در مرودشت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت اعلام کرد: 4 سارق احشام در مرودشت با 32 فقره سرقت دستگیر شدند.
سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام ، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تشدید گشت هاي شبانه موفق به شناسایی خودرو سارقان شدند و در یک اقدام ضربتی وسیله انتقال احشام مسروقه توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: در بازرسی ازخودرو سارقان تعداد 2 راس گوسفند سرقتی کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر كنندو در تحقیقات و بازجویی های فنی از این دو نفر سارق آنان ابتدا به  هفت فقره سرقت احشام با همدستی دو نفر از دوستانشان اعتراف کردند.
سرهنگ القاصی مهر خاطر نشان كرد: ماموران پس از دستگیری همدستان این دوسارق، در تحقيقات بعمل آمده موفق به كشف 32 راس گوسفند سرقتی به ارزش 144میلیون ریال از آنها شده و با تکمیل پرونده متهمان را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفي و هرچهار نفر با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
وي به دامداران توصیه كرد: محل نگهداری احشام خود رابه دوربین های مدار بسته تجهیز نمایند، از حیوان نگهبان جهت مراقبت بیشتر از احشام خود استفاده کنند، به طور مداوم ومستمر از محل نگهداری احشام سرکشی و حتی الامکان یک نفر را جهت نگهبانی در آغل احشام استفاده کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.