رییس کمیته دارت استان کهگلویه وبویراحمد گفت : تصمیم مسئولان در تغییر میزبانی لیگ برتر دارت در یاسوج عاقلانه نبود.

حسینی: اقدام مسئولان دارت یاسوج را نابود کردحسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لغو میزبانی لیگ برتر دارت در یاسوج بیان کرد: تصمیم مسئولان در لغو میزبانی یاسوج برای مسابقات  لیگ برتر ورنکینگ کشوری دارت کاردرستی نبود وآنها با این اقدام دارت یاسوج را نابود کردند.

وی افزود : هفته گذشته مسابقات دارت بانوان در یاسوج برگزار شد ولیگ برتر آقایان قرار بود پایان هفته جاری برگزار شود اما روز گذشته به ما خبردادند که مسابقات دارت آقایان  در شیراز برگزار می شود .این درحالی  است که شهریاسوج میزبان مسابقات متعدد کشور بود و تجربه زیادی د ربرگزاری چنین رقابت هایی را دارد.

حسینی ادامه داد : وقتی علت این اقدام را از مسئولان انجمن پرسیدم در جواب گقتنداز نظر کمیته این رقابت ها باید در شیراز برگزار شود وزیر ساخت های دارت یاسوج باید بررسی شود .

وی گفت : اگر مشکل زیرساخت ها است قبل برگزاری مسابقات دارت بانوان بازدید باید صورت می گرفت نه اینکه پس پایان مسابقات وچند روز به آغاز مسابقات دارت آقایان این کار انجام بگیرد.

حسینی افزود : با این اقدام انگیزه بازیکنان یاسوج برای شرکت در دیگر رقابت های کشوری را ازبین بردند .اکنون نیز بازیکنان دارت یاسوج در رقابت های لیگ برترشیراز شرکت نخواهند کرد.

وی در پایان گفت : بهترین امکانات وخوابگاه را برای بازیکنا ن در نظر گرفتیم اکنون نمی دانم چه بهانه ای برای تغییر میزبانی لیگ برتر دارت وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار